IT'S EASY AS 1234

I felt so thirsty. Haha…last week I had to go and buy something to clean my “Car-Pet”.(money money) I decided to HANG OUT with encik TUNANG

Before I went out with tunang and others, I ask my camera man and set up my X6 5MP, play off camera light!! As you see, I took my portrait at dining or some thing what' i dont know just with a compac!! DAMN AWESOME..

pemilihan tempat bukanlah perkara pertama yang ditekankan. Apa yang paling penting adalah subjek mestilah enjoi,gembira dan senang dan duit habis

DAY OUT WITH HIM WITH MANY PROBLEMS AND CHALLENGES TO BE WE WENT THROUGH..



cuci service

lai, lai, lai, .mali, mali, .yer, .ini bukan projek jual buah durian dabai dusun atok mat0k kat supermarket, megamarket, teramarket .dan sewaktu dengan nya, .

dah,dah, .hampir 3 peratus badan dan angg0ta jasad ciptaan allah di tiyum ekceli cium oleh makhluk kecil daq nyamuk, .walaweyh, .

gara-gara lepaking sama-2 bapak basuh skuter eg0's bewana puteh, .ala-2 sticker petronas titew, .eeuuu, .haaha, .

pasal aku tak besh tak upl0ad gamb0 an, .kite gigih nk amek gamba memalam, .gamba bulan dikelilingi pelangi tak gigih lak nk amek, .tape lah, .frust burit men0nggeng, .haaha

nah !!
bpak ku gigih nak becih an skuter, .

ok bye

SMS SERAM DARI "AGEN SYAITAN"

asalamualaikum, .

oteyh, ni article c0py n paste dari ustad yg saye bc, .d ingat kan lagi, copy n paste, .wee, .takut d0e, .


Satu lagi pembacaan saya yang membuatkan saya tersentak. SMS ini memang sengaja ditulis dengan penulisan seorang lelaki. Ceritanya memperlihatkan bagaimana seorang muslimat di'rosak' dengan mudah hanya dengan kata-kata manis! Wahai sahabat-sahabatku... Moga Allah peliharamu daripada semua ini...
**********************************************************************


1. salam. Blh sy kenal awk? Sy tertarik dgn prwatakan sopan awk. Dah lama sy prhatikn awk. Awk dak baik n sy trtarik la dgn tudung labuh awk. Sy harap kite bleh brkenalan.. ukhuwah fillah org kate..sy x terer sgt arab ni…

2. Trima kasih krn mnerima sy. Sy akan try sedaya upaya sy mnjaga awk dan mgikut syariat. Sy tau sy bukan baik sgt, tp demi Allah, sy cuba buat yg trbaik utk awk…

3. Ingat tau, jaga aurat leklok..jgn bagi org lain nmpk..kuar ngan kwn2 tau.. jgn sorg2..blk contact sy ek..sy doakan awk selalu..

4. awak,nape x contact sy. Sy risau awk kuar lama2..ye..mmg sy xde hak pun..sy tau sy percaye awk, tp sy x tau la nk kate cmne. Kite slalu nmpk dari jauh je ek.Tp sy rasa awk mcm dkt je ngan sy. Mgkn ni org kate cinta kot, wak..awk cinta sy x? xnk bgtau.. tp sy tau awk cinta sy..awk da malu nk jln tmpt sy lepak sbb malukan?..kih3. .tq.. i love u too..

5. Wak,selain family, Allah dan rasulnyer.. awk sayang sape ek? Sape saya dlm hati awk?

6. Wak wak..dr kawan kite just pggl sy awk je..mcm x special plk diri sy utk awk. sy tringin gak nk jd cm room8 sy ni. Pggl syg.. bole ke? Awk pggl sy bi ek? Rasa mcm baby sket. X salah kan.. just panggilan je..thanks syg.. love u... ..

7. Yang. kekdang bi tgk syg ni mcm x prcaya bi je. Yela, bi just tanya syg pkai apa je kan .. tq ek gtau, mkin dalam pulak rindu kat syg ni... .hihihi..

8. Yang bi nak syg tau, sayanglah segalanya utk bi, syg la pmberi semangat utk bi... yang... ..bi harap bi ngan syg xde rahsia lagi ek.. jgn risau..inikan membuktikan bi caring.. so jgn risau..k..yeye. . bi janji kan jaga rahsia kite..just msg je kan..love u..papai.. mmuahh!

9. Syg..da lama kite msg, leh kite jumpe x? ye..ayang bwk la kawan2 k..tq yunk! i love u.... ..

10. Tq pggl bi ngan pgglan abg.. abg tggu lame da..abg tau..kite x leh pakse dlm hubungan..la iqra hafiddin..hehe. . sikit sikit je..kih3..

11. Hi syg, watpe 2? Nk ckp sket.. nape syg bwk satu battalion nak jumpa abg?... syg x caye kat abg eh.. huhu..

12. Syg..kite jumpe k?..abg suka syg pakai tudung yg abg beli tu..cam wardina lak..bkn syg x cntk.. just nmpk mkn cntk la..nipis sikit je.. nnt jumpa nnt syg bwk sorg dah la k..

13. Syg..abg sory ngan apa jd td.. abg trsentuh jari syg td.. Tol gak ckp syg eh, trsentuh xpe..TER.. hehe..makin tebal la pulak cinta abg kat syg..

14. Thanks jumpa td, syg cntk la.. Ololo..abg romantik sket pun salah ke? Ske abg romantik ek? Hehe.. Eh, td jumpa abg da berani tenung abg ek..hoho.. tgk td kwn syg cam ske kat kwn abg je.. senang la kita jumpa pasni..  tgk..Allah memberkati hubungan kite.. syg solat dah ke? Doakan abg skali ek..miss u..

15. syg..just nk tanya.. syg cinta bg berapa percent? Apa tandanya eh? 50% je... huhu..yang. . just nk tanya..rambut syg panjang x? just thinking of u at the moment…

16. Td terbeli tudung pendek.. yg abg bg kat syg tu.. syg..bg la gmbr syg special untuk abg yg pakai tudung td 2.. Cntk nye syg..gambar ni nak wat wallpaper hp ngan kompter abg la..

17. Yang.. syg cintakan abg berapa percent? Sepenuh hati Thanks syg..love u too.. abg janji, abg akan jaga syg baik2 dan xkan tinggalkan syg...

18. Syg..da lame kita couple kan.. xkan abg pegang tgn pun nak marah.. Syg kan milik abg.. Thank 4 being understanding. .

19. Syg kata Syg cintakan abg sepenuh hati.. kalu gitu..apa buktinya Syg cintakan abg..?

SELEPAS ITU BARU BERMULA ZINA YANG SEBENAR...

****************************************************************
20. huh!... syg mengndung? tahu kat ne... cube check balik dgn doktor... xkan sekali buat dah mengandung, check balik k..

21. huh! btol la syg mengndung ni?? syg, utk kebaikan kita berdua, lebih baik syg gugurkan kandungan tu.. gugurkan k..

22. Nape plak xnak? xberdosa la klu bunuh benda yang masing xbernyawa.....gugurkan jelah!!! jgn buat masalah bleh x!!

23. xsakitlah!!! nape manje sangat ni! xkan bnda mudah cam tu pun xbleh buat..

24. sori syg, abg xbleh temankan syg ke klinik tu, abg malu klu terserempak dgn family or member, malu la abg klu diorg nmpak abg bwk syg dgn perut syg yg besar tu..

25. Ape!! RM 5,000?? kau yg mengandung... kau cari sendiri la duit nak gugurkan anak tu.. bukan masalah aku.. lantak kau la... bukan masalah aku jgak keluarga kau pulau kau.. kau tu yg bodoh!! kau ingat kau tu cantik sgt?? aku dah xingin kat kau!! pergi mmpos!

26. jgn kol n msg lg bleh x?!.. aku sbuk.. xde masa nk layan kau!...

27.(terputus hubungan)
- wanita itu mati akibat kegagalan proses penguguran..
- si lelaki mencari mangsa baru..
- dan kejadian terus berulang..

ITULAH KEBANYAKAN YANG TERJADI DI DUNIA KITA INI...


si little kiut bear

anyanghasey0, .ingat deydh0t lgi tak, ?

tiy dah lame putus cinta, .smpai f0bia nk smbg kan, .tpi, lain crita bila teng0k teddy bear tecik c dya bgi, .

::::awak, klau awk bca bl0g ni, .sesungguh nya saia msh simpan teddy awk bgi, .masih lekl0k, cume bau je tak lekl0k nye, .hauhuah0h0. tpi kan, nyesal putus sinta ngan awak bila scan balek kenangan kite dulu, .awak ajak tiy makan smpai tiy malu-2 nk send0k nasi, .smpai pegg pinggan p0ng teketar-2, .ckap tanak makan, walhal lapar, .

bile awak letak nugget bebent0k l0ve lam pinggan kan, .hati tiy berbunga-2 k0t, .daging lam pinggan p0ng tak berani nk sent0h takut melayang, .

p0k0k nye la kan, .aku masih sayang mcm lgu st12 tuh, .haaha..awak, .tiy nk return, .sumpah tanak curang ngan awak lagi, .

raya bel0mm abess, !!

hel0-2, .dan asalamualaikum.

aig0o, .pasai berukben maj0k ni la yg wat bengang tak tentu pasal, .sume org tentu da update sal raye d0rg, .macam biasa, .aku mmg lmbat, .

raya bez tak? bg tiy mcm ari-2 biasa, .tpi bab makan mmg bez, .syi0k amt sgt, .


.tk sgke walaweyh, .aku plg lmbat update sal raya, .alaa, .nk nangesss

siyess, tak mampu diet !!!






arrhhh, .bgun tid0 teng0k cermin nmpak deydh0t betmbah dem0k, .pipi da tembam 3inci[ slps d tmbah, d t0lak, d darab dan d bhgi ]malu buka sek0lah urg teng0k aku mcm cumey je kann, .huehuehue, .

nak diet p tak mmpu, .mkanan asyik tertayang d mata, bemain d minda, mulut tk penat kunyah-3, tangan gatal nk pegg makanan, .nafsu betingkat-3, .ad0o....masalah kalau cuti panjang-2 tadak wat keja, .walaweh<---tatau mksud, .pndai sebut...waaa
sh0ot wktu malam pkai f0n murahan mmg tida memuaskan, .TALK TO MY HAND...l0oseerrrr
sekrg, wat entry bl0g ni p0ng tgah melantak, .mkan buah jambu, .kan, .gila lemak, .menternak LEMAK, bukan menternak LEMBU, .sblum buka sek0lah, berazam nk kurus balek, .d0a-2 kan, .amin !!

mulakan semua dgn bismillah

made sendiri oukeh, .nk di kata kan seni, bukan, .nk kate pape p0ng, bukan, .s0o blank in black shje lahh, .