d0nat N0BODY PERFECT

el0w-3. .aslamualaikum

yeah, lame da tak tekan keypad, .agk jakun dan tepinga-2 neng0k line beruk celc0m  lembab, .walhal lame 15 jam shje, .wakawaka, .lame tk tekan keypad d sebab kan busy [lau tatau seb0t meh aku ngaj0, .-bizi iaitu bermaksud sib0k] mgkin ayt aku agk ke-p0y0-an d situh, .lantak lah, .pedulik afe, .
 
aku seb0k d sebab kan mak aku bgi keja taupun misi~agak nye lah, .d sebab kan aku malas nk kerja time cuti PMR ni, asyik d0k rumah, bukak lappy, l0g pesbuk, tutup lappy, out pesbuk, .makan dan tid0, .mak aku bijak malah pintar atur strategi agar sik deydh0t tidak g0yg kaki lam gumah, .aig0o~suruh buat d0nat as known as kuih gelang, .YEMMEH, .

dpda aku d0k membebel dan k0rg yg bace p0ng da busan, bek k0rg teng0k gmbar-2 d0nat aku N0B0DY PERFECT ni...


oeya, .nama d0nat ni N0B0DY PERFECT mcm lgu jessie j yg  cecing-2 bagai tuh, .sesuai dengan d0nat aku buat, .aahax, .d0nat aku p0ng tak perfect an, .

s0, .ending nye p0ng tk bape nk perfect

yahh, .nk abes kan saia punya d0nat, .cau lu, .

chal0o betee, .asalamualaikum

Tiada ulasan:

Catat Ulasan