hari saia jdi m0del+f0t0grapher

WALL0HA, .eh, .tk s0pan laa, .sye ganti, .asalamualaikum, .caer tak, caer tk, .terutame f0ll0wers lelaki tuh, .cepat la caer, .cepat laa, cepat laa, .haha, .ngegeh+gedik, .aduh ! jat0h saham, .ingat nk bajet s0pan, ayu je tdi, .tetibe jdi cm nih, .

eh, .aku malas laa nk ketak ketuk ketak ketuk lappy nih, .ma0 upl0ad gmba bebanyak, .awk tk syi0ke teng0k, pegi ja0h-2, .yg nk teng0k, .pegi khatam bl0g alu duluh, .
ini part aku jdi m0del, .bel0m betukar jdik f0t0graper lgih, .

aku mcm juling je kan, .


sempat gk tuka-2 tudg yek, .

haaha, .aku mkan eskim k0nett0, .aku belanje kwan mkan, .baek tk aku
keh, .tdi da upl0ad s0mwa gmba aku, .sekg gmba kwan aku plak, .betukarrr! jdi f0t0graphy





haaha, kwan aku mmg bajet ayu, .ade sape-2 nk, .kwan aku masey single lgi, .cepat-2, masey ade vekensi, .k lah, .cal0oo betee, .






Tiada ulasan:

Catat Ulasan