saia perlu kan bantal, bukan teddy bear, .

erggghhh, .asalamualaikum, .
sej0k weh pgi nih, .tepakse pkai st0king ++++ sweater, .ad00hyai, .eh aku kuat ape, kuat tid0 jelahhhh, .

tetibe pgi niw aku sakit badan, .sakit sini lah, sakit situ lh, .hanya d sebab kan aku tid0 tk cukup bantal, aku nak tid0 pkai 3 bantal sayg, p bantal mucuk aku satu ilang d0h, .sape laa yg kurg ajar sgat curik bantal mucuk aku tuh, .tepakse ganti kan teddy bear, .

ensik teddy ni plak, bile tid0 an c dye je, mimpi tanak datg an aku, .tk syi0k arrr tid0 tadak mmpi, .teddy nyerr psal laaa niw, .
mcm tk b0leh belah je spek aku pkai kan, .waaa

haaha, okeng, ini bkan teddy aku, aku pinjam begamba kat kawan aku, .malu laa nk tayg teddy aku, .manyak aek li0k basi melekat, .haaha,. tk de lh, .bkan ape, tk bape nk kiut, .kite nk yg kiut gk, .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan